Seura-asut

Riennon seura-asutilaus kaudella 2024 on lähtenyt käyntiin. Seura-asutilaus menee samalla tavalla kuin aikaisempina vuosina ja tilaus tehdään Nonamen verkkokaupassa.

Verkkokauppa on jo auki. Seuran koodi on sama, kuin viime vuonna: 00079SR. Tässä ohjeet verkkokaupassa toimimiseen:

1) Mene osoitteeseen: https://clubshop.nonamesport.com/fi/

2) Jos sinulla ei ole omaa tiliä, luo sellainen seuraamalla ohjeita.

3) Kirjaudu omilla tunnuksillasi ClubShoppiin ja syötä KOODI-kenttään seuralta saamasi koodi 00079SR.

4) Voit tarkastella ja muokata omia tietojasi ”my account” -sivulla.

5) Klikkaa sivun yläosasta: ”TUOTTEET” niin pääset eteenpäin seurasi omalle tuotesivulle.

6) Valitse tuotteet, koot ja määrät siirtämällä ne ostoskoriin.

7) Kun kaikki haluamasi tuotteet on ostoskorissa, klikkaa ”Proceed to checkout”.

8) Kohdasta ”OSTA” voit valita haluamasi maksutavan.

9) Maksa tuotteet.

10) Maksun jälkeen saat tilausvahvistuksen antamaasi sähköpostiin. Tilaus ei rekisteröidy, jos sitä ei makseta.

Clubshop sulkeutuu 6.3.2024 ja sen jälkeen tilaaminen ei ole mahdollista.

Tänä vuonna ei järjestetä erillisiä sovituksia. Mikäli on kysyttävää kokoihin liittyen, ottakaa yhteyttä minuun, mieluusti arkisin klo 16 jälkeen:

Samuli Nikkanen: puh./whatsapp 044-5359769, email samnikkanen@gmail.com