Liity kannatusjäseneksi

Koronavirustilanteen pitäessä seuratoiminnan likimain kokonaan pysähdyksissä, elävät urheiluseurat vaikeita aikoja. Tulevaisuuden turvaamiseksi on jokaisella yksilöllä mahdollisuus auttaa niin halutessaan.

Riennon kannatusjäseneksi liittyminen on mahdollista 20€ summalla. Nyt jos koskaan voit tukea paikallista urheiluseuratoimintaa! Riento kiittää kaikkia jo etukäteen!

Kannatusjäseneksi liittyminen onnistuu täyttämällä seuraava lomake. Lähetämme kannatusjäsenmaksulaskun sähköpostitse muutaman päivän kuluessa. Mikäli sähköpostia ei löydy, voidaan lasku laittaa myös jonkun teidän lähipiiristänne sähköpostiin. Tarvittaessa lähetämme laskun kirjepostitse. Siinä tapauksessa merkitse sähköpostikenttään "ei ole".

Kannatusjäseneksi liittyminen

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.