4-6-vuotiaiden liikuntaleikkikoulu

7-9-vuotiaiden yleisurheilukoulu

Kenelle? Mikä?

Liikuntaleikkikoulu on tarkoitettu 2018-2020-syntyneille lapsille. Liikuntaleikkikoulu sopii lapsen ensimmäiseksi harrastukseksi. Sisältö painottuu perusliikuntamuotojen harjoitteluun: juoksut, hyppelyt, ketteryys, liikuntaleikit ja mielikuvaleikit. Toiminta on hyvin leikinomaista.

Ohjaajana toimivat liikuntaleikkikouluista kesäkaudella 2024 vastaava Teuvo Jäntti ja muut seuran koulutetut ohjaajat.

Tule tutustumaan ja kokeilemaan uutta harrastusta, lapsi voi käydä kokeilemassa 2 kertaa maksuttomasti.

Missä? Milloin?

Kokoontumiset maanantaisin ja/tai torstaisin Kyrönniemen kentällä klo 17-17.45 torstaista 23.5.2024 alkaen. Kokoontumiskertoja kesän aikana yhteensä 24 kpl (12 maanantaisin ja 12 torstaisin). Kokoontumispäivistä saat listan kentällä!

Varusteet:

Ulkoliikuntavarustus ja juomapullo.

llmoittautumiset:

Avaa ilmoittautumislomake tästä

Tiedustelut:

Teuvo Jäntti, puheenjohtaja@savonlinnanriento.fi tai 050 3653784.

55€/1 krt/viikko ja 90€/2 krt/viikko. Sisaralennus 5€/lapsi.

Kenelle? Mikä?

Yleisurheilukoulu on tarkoitettu yleisurheilusta kiinnostuneille 2015-2017-syntyneille lapsille. Sisältö painottuu perusliikuntamuotojen hiomiseen: juoksut/juoksuleikit, nopeus, ketteryys, tasapaino, liikuntaleikit, yleisurheilun lajikohtainen harjoittelu.

Ohjaajana toimivat yleisurheilukouluista kesäkaudella 2024 vastaava Teuvo Jäntti ja muut seuran koulutetut ohjaajat.

Missä? Milloin?
Kokoontumiset maanantaisin ja/tai torstaisin Kyrönniemen kentällä klo 17.30-18.30 torstaista 23.5.2024 alkaen. Kokoontumiskertoja kesän aikana yhteensä 24 kpl (12 maanantaisin ja 12 torstaisin). Kokoontumispäivistä saat listan kentällä!

Varusteet:

Ulkoliikuntavarustus ja juomapullo.

llmoittautumiset:

Avaa ilmoittautumislomake tästä

Tiedustelut:

Teuvo Jäntti, puheenjohtaja@savonlinnanriento.fi tai 050 3653784.

Hinta:

70€/1 krt7viikko ja 120€/2 krt/viikko.

Sisaralennus 5€/lapsi.

Maksuun sisältyy liikuntaleikkikoulussa harjoitukset ja yleisurheilulisenssi, joka sisältää vakuutuksen. Yleisurheilukouluissa lisenssi tulee hankkia itse, sillä seura ei sitä pysty osallistujien puolesta hankkimaan. Lisenssin hankkimiseen löytyy ohjeistus täältä: https://www.yleisurheilu.fi/seurat/yleisurheilulisenssit/

Kesäkauden lasku lähetetään sähköpostitse ilmoittautumiskaavakkeessa ilmoitettuun sähköpostiin. Maksu tulee maksaa eräpäivään mennessä. Harrastusta on mahdollisuus käydä kokeilemassa 2 kertaa maksuttomasti. Ilmoitathan toisen kerran jälkeen, mikäli et jatka ryhmässä. Peruuttamattomasta paikasta veloitamme koko maksun.

Kuvaus- ja videointilupa:

Ilmoitathan kuvauslupa-kohdassa, mikäli et anna lupaa kuvata tai videoida lasta Riennon harjoituksissa ja kuvia/videoita ei saa julkaista Riennon mediakanavissa sekä markkinointitarkoituksissa. Emme käytä urheilukoululaisten nimiä julkaisuissa ilman erillistä lupaa.

Tiedustelut: Teuvo Jäntti, puheenjohtaja@savonlinnanriento.fi tai 050 3653784.