Riento-gaala 2024

Riennon kauden 2024 päättäjäiset, Riento-gaala, pidetään Tanhuvaaran Urheiluopistolla sunnuntaina 3.11. klo 16.00 alkaen. Tilaisuus alkaa ruokailulla Espilä-salissa eli päärakennuksen ruokalassa ja jatkuu palkitsemisilla.

Ruokailu on ilmainen kauden 2024 lisenssiurheilijoille, valmentajille, johtokunnan jäsenille sekä kutsuvieraille. Huoltajille ja muille on omavastuu 7,25 euroa (4-12v.) tai 14,50 euroa (13v. tai yli). Ruokalan portit on avattu eli ei tarvita käyttöön ruokakortteja. Ruokalan edustalla Riennon edustajat tarkastavat listasta, että kaikki gaalaan tulijat ovat alun perin myös ilmoittautuneita. Siinä myös huoltajat/muut eli omakustanteisesti osallistuvat maksavat korttimaksulla ruokailustaan. Menu on seuraava:

Tomaatti-vuohenjuustobroileria
Punajuuripaistosta
Bataattiohrattoa
Marjarahka ja kahvi

Ilmoittautuminen tapahtuu oheisen ilmoittautumislomakkeen kautta. Huomaa, että jokainen osallistuja tulee ilmoittaa erikseen! Ilmoittautumiset sunnuntaihin 27.10. mennessä!

Pukukoodi: vapaa

Tiedustelut: Joni Jäntti, 050-5438493, valmennus@savonlinnanriento.fi