Aikuisyleisurheilu

Aikuisyleisurheilussa valittavanasi on joko ympärivuotinen Aikuisyleisurheilun valmennusryhmä tai kesäkausina järjestettävä Aikuisten yleisurheilukoulu. Molemmat ovat loistava tapa lisätä monipuolista liikkumista arkeesi - oletpa sitten yleisurheilun lajikirjon osalta aloittelija tai jo kokenut konkari.

Aikuisyleisurheilun valmennusryhmä

Kenelle: Aikuisyleisurheiluun kilpailumielessä panostaville tai muuten yleisurheilusta kiinnostuneille. Minimi-ikäraja ryhmään pääsylle on lähtökohtaisesti 1994-syntyneet (vuonna 2024 30-vuotiaat ja sitä vanhemmat)

Kesäkausi alkaa: Kesäkuun ensimmäisellä viikolla

Vastuuvalmentaja: Joni Jäntti

Harjoitukset: 2x n. 1h45min. Kesäaikaan harjoitukset vaihtelevin ajankohdin. Lisäksi halukkaille kilpailumielessä panostaville henkilökohtaiset harjoitusohjelmat. Huom! Uusia ohjelmoitavia ei ole mahdollista tällä hetkellä ottaa

Hinta: 49€/kk, sisältäen ryhmäharjoituksen 2x/vko. Myös 1x/vko vaihtoehtona, lue tarkemmat hinnoitteluperusteet Lisäksi mahdollinen harjoitusohjelma + 20€/kk

Laskutus: Kesäkausi (kesä-elokuu), eräpäivä 30.6.2024. Lasku lähetetään sähköpostitse n. 2 viikkoa ennen eräpäivää.

Tiedustelut ja ilmoittautumiset: Valmennuspäällikkö Joni Jäntti, valmennus@savonlinnanriento.fi, 050-5438493. Aiemmin ryhmissä olleiden ei tarvitse ilmoittautua erikseen kesäkaudelle. HUOM! Ryhmä on täynnä kesäkaudelle eikä uusia voida ottaa enää mukaan.

Aikuisten yleisurheilukoulu

Kenelle: Monipuolisesta liikunnasta kiinnostuneille ja halukkaille yleisurheilun alkeita kokeileville. Aikuisten yleisurheilukoulussa tutustutaan eri yleisurheilulajeihin ja tehdään lajiin kuuluvia perusharjoitteita.

Alkaa: Maanantaina 10.6.2024

Harjoitukset: Maanantaisin klo 17.00-18.30 Kyrönniemen kentällä seuraavan lajiaikataulun mukaisesti:

Ma 10.6. Koordinaatiot ja juoksutekniikka / Joni Jäntti
Ma 17.6. Kuula / Kaitsu Härkönen
Ma 24.6. Pituus / Joni Jäntti
Ma 1.7.  Pikajuoksu/telinelähdöt / Joni Jäntti
Ma 8.7. Moukari/kiekko / Kaitsu Härkönen
Ma 15.7. Aitajuoksu / Joni Jäntti
Ma 22.7.  Korkeus / Joni Jäntti
Ma 29.7. Kestävyysjuoksu / Joni Jäntti
Ma 5.8. Seiväs / Samuli Nikkanen
Ma 12.8. Keihäs / Jarmo Hirvonen
Ma 19.8.  3-loikka ja loikat/hyppelyt / Joni Jäntti
Ma 26.8. Harjoituskisat (1 juoksu-, 1 hyppy- ja 1 heittolaji / Joni Jäntti

Hinta: 100€ / kesä sisältäen kaikki 12 harjoituskertaa. Huom! Vakuutus ei sisälly hintaan. Jokaista osallistujaa kehotetaan huolehtimaan omasta vakuutusturvastaan.

Laskutus: Yhdessä erässä. Eräpäivä laskulle on 30.6.2024. Lasku lähetetään sähköpostitse n. 2 viikkoa ennen eräpäivää.

Ilmoittautuminen ryhmään täältä