Liity jäseneksi

Jäseneksi liittyminen

Savonlinnan Riennon jäsenenä olet oikeutettu alhaisempiin valmennusryhmämaksuihin sekä maksuttomaan osallistumisen seuran järjestämiin kilpailuihin, pm/SM-kisoihin (pm-kisat 9-15v) sekä seuraotteluihin, viesteihin ja seuracup-kisoihin. Mahdollisiin seuran järjestämiin yhteiskuljetuksiin seuraotteluihin tai seuracup-kisoihin sekä
ilmaiseen ruokailun kauden päättäjäistapahtumassa.

Jäsenmaksut 2024

• yksilöjäsenmaksu 25 €
  • perhejäsenmaksu 45 €
  • kannatusjäsenmaksu 20 €, katso lisää
  • yritysjäsenmaksu 100 €

Jäsenmaksu laskutetaan vuoden alussa ilmestyvän jäsenkirjeen mukana. Jäsenkirje tulee sähköpostitse kaikille seuran jäsenille sekä  aktiivisesti yleisurheilukouluissa talven aikana käyneille. Mikäli haluat liittyä jäseneksi, otathan yhteyttä sähköpostiste osoiteeseen valmennus@savonlinnanriento.fi ja ilmoita Nimesi, syntymäaikasi ja osoitteesi. Laitamme sitten jäsenmaksulaskun sähköpostitse jäseneksi liittymisen jälkeen.